2014. március 23., vasárnap

Szösszenetek

Sziasztok Mókuskák!^^


Hát nem fantasztikus a betűimet olvasni? Mert ezt én írom... éééén, wáá, de csuda jó :D 
No, gondoltam itt az ideje, hogy helyzetjelentést adjak magamról, hiszen, mint ahogy megígértem, nem fogok eltűnni, csak nyaralok egy kicsikét. Igen, még mindig a Bahamákon vagyok, és éppen egy csábító koktélt szürcsölgetek egy még csábítóbb pasi alatt mellett. 
Elsősorban, ami nektek, megmaradt olvasóimnak jó hírnek tudható be, hogy nekikezdtem az új sztorimnak. Yippie-Ki-Yay!^^ Egyelőre minden hangyányi részlet maradjon titok, esetleg annyit megsúgok, hogy kissé fájó szívvel, de nem a Jasmine folytatása lesz, Robin főszereplésével. Elsősorban egy felmerült, mondhatni "probléma" miatt, annyira nem vészes, csupán kiszerettem a címszereplő barna lovagjából, ahogy magából a bandából is, így már nem tudok akkora átéléssel írni Loganről, mint régebben. Előfordulhat, hogy egyszer viszont erre is megjön az ihletem, viszont a mostani sztori bőven közelebb áll a személyiségemhez. Komolyság, költői képek és minden, ami általános jelleggel eddig képviselt, balra el, és a helyükbe amolyan ifjúsági regény szag lépett, egy csipetnyi káromkodással, viszont annál bőven több humorral. Mondjuk, az itt is volt... Bízom benne, hogy az új műfaj szintén elnyeri a tetszéseteket, ám szomorúan közlöm, hogy magára a történetre még várnotok kell. Nyár. Röviden és tömören ekkor fogjátok újra kreatív elmém újabb csodáját olvasni, addig türelem Folks^^

Ami még van: TUMBLI. Megimádtam, de nagyon :3 
Követni természetesen ér, egyáltalán nem harapok érte^^ Sőt, ha a posztjaid 80-85%-a magyar, és tetszenek is, akkor visszakövetlek^^
várok sok-sok szeretettel mindenkit :)


Úgy ölel, hogy majdnem megfojt, Riley Anne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése